2013. jan 27.

Bruscetta avokadóval tunningolva

írta: mood reader
Bruscetta avokadóval tunningolva


Nem vagyok nagy előételt választó, ha étterembe megyek, mert vagy túl "nagy falat", amit kedvelek, vagy túl drága a teljes étkezésemhez viszonyítva. Az étlapokon az előételek leggyakrabban tényleg egy teljes főételt tesznek ki, ha pedig csak étvágy csinálók, akkor bazi drágák és flancosak:( Egy előétel van, amit viszont gyakran bevállalok főként olasz éttermekben: a bruscetta:) Ez valóban egy kedvcsináló, a főételre váró időt és éhséget elütő rágcsálnivaló. 

BRUSCETTA AVOKÁDÓVAL

20130113_171031_Tony_Cornered.jpg

20130112_175333_Tony_Cornered.jpgOlykor készítek én is itthon, általában amikor már nagyon éhesek vagyunk, de az ebéd vagy vacsora még javában készül:) Az avokádós verziót most láttam egy újságban és olyan gyönyörű volt, hogy ki kellett próbálnom:) Persze Myron volt a legboldogabb, mert imádja!!! Még ilyet!! Ki látott már avokádót majszoló kutyát!! Önmagában nincs is íze, én például nem is szeretem annyira, de a kutya remeg érte! Biztosan tudja mennyire egészséges gyümölcs:) 

20130113_160055_Tony_Cornered.jpgA bruscetta nem nagy cucc és 5 perc alatt elkészíthető. Én műanyag dobozkába szoktam készíteni, mert abban könnyen össze tudom rázni a végén és egyből hűtőképes állapotban van:) 

20130113_164229_Tony_Cornered.jpgTehát apróra vágok újhagymát és/vagy vöröshagymát, 2-3 gerezd fokhagymát is. Ezután jön a paradicsom aprítása. Tényleg az a lényeg, hogy apró kis kockákra vágjuk a paradicsomot, akkor lesz csinos. Ehhez viszont nem jó a nagyon puha, lédús paradicsom. És ezúttal kockázok hozzá egy avokádót is.20130113_164612_Tony_Cornered.jpg Az avokádóból az a jó, amelyik szép sötétzöld, ha megnyomkodod nem kő kemény, de nem is túl puha:) késsel körbe kell vágni és a két felét elcsavarni, mint a kézi lottósorsolásnál ahogy szétnyitják a golyókat:) A magot és a héjat eltávolítjuk. Ezt is apró kockákra vágjuk. Végül picit sózzuk, borsozzuk, szórjunk rá bazsalikomot, az avokádó miatt csöpögtessünk rá citrom levet és locsoljuk meg olíva olajjal. Én a dobozkát le szoktam zárni és óvatosan össze szoktam rázni a cuccot:) Ezután bagett szeletekre halmozom a paradicsomos avokádót és addig sütöm, míg a bagett szép aranyszínű nem lesz. Sütés közben is meg lehet spriccelni egy kevés olajjal a bruscettákat, hogy ne száradhassanak ki. Isteni, gyors, étvágygerjesztő:)

20130113_165233_Tony_Cornered.jpg

20130113_171021_Tony_Cornered.jpg

Szólj hozzá

gyors előétel avokadó süt bruscetta