2012. nov 28.

Masinák a konyhában IV. - Gyorssütő 3in1

írta: mood reader
Masinák a konyhában IV. - Gyorssütő 3in1

Az egész úgy kezdődött, hogy a férjem meg akart halni egy csokis-vaníliás gofriért! Szeptember közepén, mikor már nem voltak nyitva a strand büfék! Esküszöm úgy hisztizett 3 hétig, mint egy terhes asszonyka:) A harmadik héten beadtam a derekam. Rendben vegyünk egy gofri sütőt:) Nem nagyon tudtam, mi alapján kellene választanom, mert nekem teljesen kimaradt gyerekkoromból az otthoni gofrizás varázsa… Én is immmmádom, de minden évben a strandolás kihagyhatatlan része volt csupán. Meg kicsit féltem is, mivel köztudottan NEM tudok palacsintát sem sütni!! Na, de tegyük boldoggá újdonsült férjünket és komolyan belebonyolódtam a gofrisütők rejtelmeibe. Nekem a nagy kockásak és négyzet formájúak tetszenek,így a virágos, apró mintázatosak ki is estek.

images (5).jpgAztán elég hamar kiderült, hogy már szinte minden valamire való gofrisütő kivehető betétes és melegszendvics sütésére is alkalmas egy másik betéttel. Nos, itt hezitáltam egy napot, mert ugye a 2in1…nem életbiztosítás. Meg különben sem vagyok oda a háromszög melegszendóér!!L De az is igaz, hogy nem kis masinák ezek, akkor már legyen minél több funkciós, így kevésbé sajnálom rá a helyet:) Na ekkor már csak 3 márka volt versenyben kb azonos árkategóriákban. Ilyenkor már kommenteket is szoktam keresni hozzájuk a webshopokban, kinek milyen hamar romlott el a csodarobotja:) És akkor megláttam ŐT. A Moulinex legújabb piros-fehér szériája egyszerűen meseszép! Kedves, bohókás és szuper jó kialakításúak. Most már bátran mondom, hogy megbízhatóak, még a több funkciójukkal együtt is! A kiválasztott Moulinex break time ráadásul 3in1 funkciós, mert a gofri és a melegszendvics mellett grill betéte is van. Na ezt nem tudtam mire lesz jó, de hát egyel többet tud, mint a többiek, persze, hogy ez éri meg leginkább a pénzét!!!

images (6).jpg

Megrendeltem ízibe, 2 nap múlva elmentem érte személyesen. 1 év garija van. És azóta konyhánk egyik kedvenc darabja!!! Sokszor ismételgetem már, hogy későn járunk haza a munkánkból, kevés időnk van a főzésre, ezért gyorskajákban utazunk, de jobb szeretjük az otthonit és a frisset, mint a McD és társait. Ez a masina maga a gyorskaja paradicsom!! A melegszendvicsről mindenki tudja, hogy 1,5 perc alatt sül meg. És ez tényleg 1,5 perc!! ÉS nagy boldogság számomra, hogy NEM háromszögbe vágja, hanem egyben marad a szendvicskenyér kedves kis mintácskával a két oldalában:) A gofri mennyei!! Elég nagy méretű, vastag, puha és gyönyörű aranysárga!!!!! A férjem imádj:) ÉS már ő maga is el tudja készíteni!!! ÉS úgy tűnik a grill betétet is ki fogjuk használni, mert tortillat, szendvicset vagy akár hamburgert is süthetünk benne és elképesztő, hogy ez is csak 2 perc! Azt hiszem illik rosszat is mondatni ilyenkor… hát szerintem hibája, hogy nem túl hosszú a kábele, de általában igaz ez a konyhai kisgépekre!! De tényleg nincs más hiányossága. A betéteket nagyon könnyű cserélni és mosogatógépben csodásan tisztulnak, de mivel teflonosak elég lenne egy nedves szivaccsal áttörölni őket használat után. Hamar melegszik fel és hül ki teljesen, azaz gyorsan el is pakolható:)

Nem vagyok házaló ügynök, sem márka megbízott, de ezt a kis gépet tiszta szívből ajánlom mindenkinek. 

Szólj hozzá

masina robotgép grillsütő moulinex konyhai kisgépek gofri sütő melegszendvics sütő