2013. máj 26.

Gyors vacsi - ázsiai Lidl Ben's

írta: mood reader
Gyors vacsi - ázsiai Lidl Ben's

Jaj már megint ez a nagy rohanás a hétvégén, meg a kemény ünnepi bulik, fejfájás, döglés:( Azért enni kell, csak gyors legyen és laktató! Mindig van a kamra-fiókban félkész alapanyag:) Leggyakrabban a Lidl-ben vásárolok ilyesmit a különböző nemzetközi, alkalmi ajánlatok idején. Szerintem a Lidl-ben kifejezetten jó minőségűek és izgalmas ízűek az ilyen termékek. Még tini koromban robbant be a magyar piacra Uncle Ben bácsi szósz gyűjteménye. Emlékszem mekkora sláger volt. Kedveltük nagyon, mert újszerű volt a koncepció annak idején: csak egy kis csirkemell és ráöntöm és kész is és hú de furi izgalmas íze volt. Ki járt még annak idején Ázsiában, hogy összehasonlíthassa?! Nem voltak még kínai kifőzdék sem akkor. Viszont nagyon hamar meguntuk az ízét:( volt az édes-savanyú, meg a csípős. A csípős nekünk túl erős volt a másik meg olyan furi, ráadásul valahogy mégis olyan egyforma volt mind. Szóval volt nagy fellángolás és szerintem már legalább 8 éve nem ettem Ben bácsi szószaiból. Aztán legutóbb a Lidl-ben ázsiai napok voltak és találtam egy nagyon hasonló terméket. azzal a különbséggel, hogy a címke szerint ez Thaiföldről érkezett és most mindent szeretünk, ami thai:) Ráadásul jól nézett ki és különleges ízvilágot sejtetett.

LIDL BEN's SZÓSZOS CSIRKEMELL

KUKORICÁS RIZZSEL

2012-12-16 17.09.18_Hassel.jpg

Nem leszek bőbeszédű ez egyszer, mert feltételezem szinte mindenki készített már ilyet:) Nálam ugye marad az újhagyma vajon alap, erre dobtam 3 db fél csirkemellet apró kockákra vágva. Só, bors. Magas lángon kifehérítettem a húst, majd fedő alatt közepes fokozaton puhára pároltam. 2012-12-16 16.11.40_Hassel.jpgAztán nyakon öntöttem a Lidl ázsiai curry-kókusztej szósszal és rottyanásig főztem. Eközben pici olajon megpirítottam egy bögre thai riszt. Ezt a Sparban találtam, állítólag sikertermék volt... Gondoltam egy próbát megér, pedig drága volt nagyon:( Viszont tényleg megérte, mert isteni finom lett. Mikor üveges lett a rizs felöntöttem 2,5 bögre vízzel, dobtam bele egy erőleves kockát, lefedtem és takarékon pároltam. Mikor már majdnem elfőtt a víz róla belekevertem egy kevés Spar konzerv kukoricát és addig pároltam, amíg minden víz el nem tűnt róla. Különleges íze volt tényleg és egészen más, mint márkázott Ben bácsinak! Még thai mogyoródarabok is voltak benne rendesen, ami szinte minden thai ételnek alapja:) Azóta is rendszeresen lehet kapni a Lidl-ben. Én szívből ajánlom mindenkinek, aki szereti ezt a koncepciót, de kicsit unja már a hagyományos Uncle Ben's ízt!! És mivel elég gyorsan elkészül marad időnk olvasni is:) Például ezt a szenvedélyes kalandos izgalmas szinte már elfelejtett könyvet Ken Folettől: http://mood-reader.blog.hu/2012/12/10/ken_follett_egy_ferfi_szentpetervarrol

Szólj hozzá

thai thaiföld vacsora gyors rizs curry csirkemell főz uncle ben