2012. okt 28.

Könnyű és gyors kence rohanós reggelekre

írta: mood reader
Könnyű és gyors kence rohanós reggelekre

Napjaink fekete-báránya a reggeli. Valójában azért annyira nem csodálkozom rajta. Én is szundira állítom a mobilom és csak a legutolsó pillanatban kászálódom ki az ágyból. Ha pedig ne volt előző este látomásom, akkor a megfelelő öltözék kiválasztása után gyakorlatilag 8 perc késésben vagyok:( Jó ha a kiválasztott outfit-hez illő táskába nem felejtem el áthajigálni az irataimat. Belátható, hogy reggelire már igazán nincs idő. Persze éppen erre lőnek a müzliszeletesek:) Azt a kocsiban vagy a metrón is el lehet majszolgatni. Sirály, de azt ne merje senki állítani, hogy jól is lakik vele!! Van egy kedvenc reggelire valóm! Az a szuperjó benne, hogy összedobom még este 5 perc alatt és reggel a ruhásszekrényes mutatvány alatt csak a pirítót kell bekapcsolnom hozzá.

GYORS TONHAL PÁSTÉTOM

2012-10-28 18.49.19_Sophia.jpg

Ehhez szinte mindig van itthon alapanyag. Növényi olajos tonhal konzerv az alapja. Ezt automatikusan szoktam venni a havi bevásárlás alkalmával. Olcsóbbakat választom, mert nem fontos, hogy szépséges darabok legyenek a konzervben úgyis össze kell nyomkodni villával. Ezért teljesen jó az olcsóbb márka is, amiben nagyon apró darabos a hal. Thaiföldieket részesítjük előnyben:)

2012-10-28 18.14.28_Hagrid.jpg2012-10-28 18.29.23_Sophia.jpgHa több reggelre is kellene, akkor 2 konzervet szoktam bekeverni. Leöntöm a konzervekről a levet amennyire lehet, később a kutyám ételébe keverem, mert állítólag csillogóvá teszi a bundáját:) Már alig bírja kivárni, annyira imádja a halat!! Ha 2 konzervet használok, akkor 2 vöröshagymát aprítok hozzá.Egy kerek tálban összekeverem, nyomkodom villával. Erre jön a tejföl. Ki hogy szereti. Ha keveset teszünk bele sűrűbb, darabosabb marad, ha kicsit többet, akkor kenhetőbb lesz. És végül a fűszerezés egyéni ízlés szerint: só, bors, majonéz, mustár. Ezen kívül bármilyen zöld fűszert elbír szerintem:) Mikor van friss petrezselymem vagy bazsalikomom, akkor megspékelem vele:) Ha nagyon futok, akkor a pirítósra teszem, most pedig kertész salátát dobtam mellé.

Szólj hozzá

reggeli hal gyors