2013. jún 09.

Félkész musse au chocolat eperrel

írta: mood reader
Félkész musse au chocolat eperrel

Mostanában gyakran kívánom meg az édességet és ilyenkor nincs időm várni rá!! Azt mondják a kisfiúk a pocakban nagyon édesszájúak:) Hát legyen, én is a növekvő gyerekre fogom:)

FÉLKÉSZ MOUSSE EPERREL

IMG_20130522_055234.jpgSzinte mindig kipróbálom az ilyen félkész újdonságokat. Miért is ne? Gyorsak és tényleg nagyon finomak. most a Dr Oetker új csoki Mousse porát bontottam fel nagy hirtelen. Csak 3dl tej kell hozzá és robotgéppel 3 perc alatt elkészül! Picit felturbóztam most, hogy nyakunkon az eperszezon:) a poharak aljába tettem babapiskóta darabokat és eperkockákat. Rákanalaztam a krémet és hűtöttem egy kicsit (az első poharat éppencsak). Jól lehűtve tejszínhabbal és eperrel habzsoltam.

IMG_20130522_054750.jpg

IMG_20130522_054841.jpg

IMG_20130522_054922.jpg

Különben is nagyon szeretem a Mousse au chocolat-t, de így gyümölccsel és piskótával kevésbé volt tömény. Azért persze még mindig intenzíven sűrű étcsoki íze van:) De bátran ajánlomg yors vendégváráshoz vagy otthoni torkoskodáshoz is!

Szólj hozzá

csokoládé csoki eper mousse au chocolat félkész mousse gyors desszert