2013. feb 10.

Látvány Bacon and Eggs reggelire

írta: mood reader
Látvány Bacon and Eggs reggelire

Szerintem majd mindenki szereti a ham and eggs reggelit:) Külföldi üdüléskor vagy akár belföldi szállodai tartózkodás alkalmával is ez amolyan tuti befutó reggeli választás:) Na persze a HAM leggyakrabban valami olcsó löncshúshoz inkább hasonlító sonkának álcázott húspép és a tojás sem háztáji, na de ki mondta, hogy mindenhol kolbászból a kerítés! Jóízű, laktató, tápláló és energiát adó reggelinek számít még BACON esetében is! A látvány pedig mindig minden ételt még kívánatosabbá tud tenni! Na ehhez mit szóltok??

LÁTVÁNY BACON AND EGGS

20130120_102144_Hagrid_Clean.jpg

20130120_094027_Hagrid_Clean.jpgHálás köszönet érte Christine-nek, egy amerikai blogger lánynak, akinek az oldalán rátaláltam erre a gyönyörűségre!!! Azonnal ki kellett próbálnom és vagy fél órát fotózgattam:) Nem bírok betelni a látvánnyal! Amúgy is kedvelem tükör formában a tojást:) Emlékszem, amikor kislány voltam hétvégén gyakran étterembe vonult a család és leggyakrabban Holstein szeletet rendeltem a tükörtojás miatt:) Szépen körbe leettem a fehérjét és a végén pukkasztottam csak ki a sárgáját:)

20130120_094639_Hagrid_Clean.jpgEz a formáció egy kicsit pepecselősebb, de ha meg akarjuk lepni a párunkat, gyermekünket vagy vendégeinket valami látványossal és különlegessel, akkor tuti a siker:)

Kezdetnek vajazzuk ki a muffin formákat.Már egy ideje csak a szilikon formákra szavazok! Szeletelt kenyérből akkora karikákat kell kivágni, amekkora a muffin forma. Én egy kávéscsészét találtam megfelelő méretűnek:) Mindeközben szalonnát pirítok egy serpenyőben. (Igen, ennyi a csalás. Nem Ham, hanem Bacon. De persze ham is lehet csak körbe lehessen tapétázni vele a formát!) Éppen csak 3-4 percig. A formák aljára nyomkodom a kenyér karikákat és ügyesen karima szerűen ráteszem a szalonna csíkokat. Fészek formájú legyen a művünk. 

20130120_095350_Peter_Clean.jpg

Közepébe kevés reszelt sajtot teszünk és 5 percre betoljuk a sütőbe 200 fokon. Ezután már csak óvatosan minden kosárkába beleütünk 1-1 tojást. Itt a jó alkalom felhasználni az olcsó, dió méretű tojásainkat:) pici só, bors a tetejére és 10-15 percig sütjük még a sütőben.

20130120_100247_Peter_Clean.jpg Ki mennyire szereti hígan a tojást:) Amellett, hogy gyönyörű elegánsan fogyasztható késsel-villával:) De kézzel is el tudjuk majszolni, akár az édes muffint:)

20130120_102125_Hagrid_Clean.jpg

http://christineskitchenchronicles.blogspot.hu/2010/04/bacon-egg-and-toast-cups.html#.UQBmaSfuAt1

Szólj hozzá

reggeli bacon látványos süt tükörtojá muffin forma