2013. már 03.

Nürnbergi kolbászkák tojással sütve, reggelire

írta: mood reader
Nürnbergi kolbászkák tojással sütve, reggelire

Imádom a filmekben gyakran látható terülj-terülj asztalos reggeliket:) Ha tehetném nálam is ez lenne a fő étkezés (úgy fél 11 magasságában:)) és roskadásig lenne az asztal finomságokkal. Mivel reggeli időben nagyon éhes tud lenni az ember, de még nem ébredt fel annyira, hogy határozott elképzelése legyen. Ezért is csodálatos a szállodai reggeli svéd asztal:) Mióta együtt vagyunk idén ment el először a férjem egy hétre fiús síelésre. Furcsa volt mind a kettőnknek, de túléltük:) És a kedves gondolt rám minden nap! A szlovén-osztrák-olasz hármas határnál volt a szállásuk így mind a 3 országot bejárták és minden Sparból hozott haza valami finomságot! Így ma, mikor körbe néztem a telepakolt hűtőben eszembe jutott egy csinos reggeli a GoodFood magazinból!!

Kolbászkák tojással reggelire

20130127_094006_Aladin_Ground.jpg

20130127_090630_Aladin_Ground.jpgElővettem egy kis méretű cserépedényt és az alját jól kivajaztam. Belehelyeztem az osztrák sütni való barna kolbászkákat. Nagyobb cikkekre vágtam 2 vörös hagymát, mini paradicsomokat félbe és végül óvatosan ráütöttem a tojásokat is. 

20130127_091252_Aladin_Ground.jpg

Főleg a tojásokat sóztam-borsoztam, meghintettem kevés majorannával és egy kevés reszelt sajttal. Ezalatt a sütőt 190 fokra melegítettem. A végén nem tettem sonkát alá, de tutira nem rontjuk el vele a reggelinket:) Az egészet addig sütöttem, amíg a tojások meg nem sültek! Szemnek gyönyörködtető látvány, de az íze is csodálatos!!

Én sajnos nem vajaztam ki eléggé a tepsit így lesült a tojás, de nem égett oda:) Legközelebb a zsiradékra jobban ügyelek és kicsit hamarabb veszem ki a sütőből, hogy még híg maradjon a tojás sárgája. Puha, friss kenyérrel, vagy piritóssal és friss zöldségekkel csodálatos hétvégi reggeli. 

Szólj hozzá

reggeli tojás gyors kolbász bécsi goodfood