2013. aug 25.

Dr. Oetker császármorzsa

írta: mood reader
Dr. Oetker császármorzsa

Újabb nagy kedvencet fedeztem fel a Sparban! Azonnal ki is kellett próbálnom! Még sosem készítettem itthon császármorzsát és az a különös, hogy anyu sem csinált nekünk sosem...így fogalmam sincs mekkora munka vagy mennyire macera. Viszont a menzán mindig kérek, mert nagyon szeretem!!

 

Dr. Oetker császármorzsa

IMG_20130812_072133.jpg

8 hónapos terhesen megveszek az édességért! Azt mondják a fiúk édes szájúak! Na ez nálunk tutira igaz:) lap előtt nem tudok már hosszú időt a főzőlap előtt tölteni, ezért most igazán keresem azokat az ételeket, amikhez nem kell haptákban állni a konyhában. A Dr. Oetker pedig szerintem az utóbbi időben nagyon jó ízű, különleges félkész, por édességekkel jelenik meg a piacon. 

IMG_20130812_072224.jpg

Nem is kellett hozzá más csak 2,5 dl víz és egy kanál margarin! Az elkészítési leírás érthető, könnyű. Elkeverem a vízben a port és felolvasztott margarinra öntöm. Megvárom amíg kicsit lebarnul az alja, akkor nagyobb darabokban megforgatom, aztán egyre jobban összetöröm és forgatgatom. Szép aranybarnáig pirítom. 

Én szeretem szörppel, mint a rizskókot, vagy kakaóporral is, mint a tejbegrízt:) De most anyu hozott egy üveg általa készített sárgabarack lekvárt és ezzel isteni finom volt!! Alig maradt a férjemnek;)

Ismét nagyon meg vagyok elégedve a Dr. Oetker eredménnyel! Gyors, könnyű és valódi császármorzsa ízű! Kitűnő desszert az ebéd után!

Szólj hozzá

könnyű édesség gyors császármorzsa desszert dr oetker